dimarts

El que hem apres avui i el cap de setmana

 

  sil·labes


 Avui Hem repassat la sil·laba tònica (o va seguir la FORTA), com per Exemple, a la paraula Telèfon, l'sil·laba tònica d'AQUESTA paraula és lè. Despres vam aprendre quines eren els paraules: plans, agudes i esdrúixules. Uns exemples podrien ser: en agudes, multiplicació, en plans, cadira ia esdrúixules, mecanica. 


  EL CAP DE SETMANA

  El dissabte vaig estar a casa jugant amb llecs i llegint llibres. El diumenge vaig Sortir a caminar amb el meu pare, la meva mare, i el meu germa. Vam anar a l'pla de les bruixes. Pel cami em vaig TROBAR a l' 'Hugo amb su mare, el su pari i el seu germà gran, i com a els parells és van quedar PARLANT l'Hugo i jo vam jugar amb uns pals a excavar a la sorra. Despres Quan van acabar de parlar a els parells, vam continuar a els meus parells, el meu germa i jo cap a l'pla de les bruixes. Quan vam arribar a l'pla de les bruixes vam cotinuar Fins a al camí vell, i em vaig TROBAR amb la Irene, la Greta il 'Andrea i vam Baixar juntes cap a dins el poble. A l 'arrivar a la zona de l'Antiu Xixona em vaig TROBAR a l'' Hugo un Altre cop ial 'Alba que ja tornava cap a casa, aleshores vaig ver tambe a la Irene de al pla de les vinyes ial' Arlet Una altra de al pla de les vinyes. Després Quan Tots estàven tornant jo il 'Hugo vam Baixar Fins a l'tabacs (que és una tenda de materials escolars i Xuxes), ENS vam acomiadar i vaig Baixar cap a la meva casa, a dinar.

Escrit per la Sira
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada